( تغییر نظام ارزشیابی با طرح آزمایشی ارزشیابی توصیفی)
مدرسه ما درسال گذشته دومین دوره ارزشیابی توصیفی را تجربه کرد . ودرسال جدید
دانش آموزان پایه سوم خود را می گذرانند. توجه به عمق یادگیری دانش آموزان وهمراهی
معلم طی فرایند یادگیری وحذف معیار صفر تا بیست از ویژگیهای مهم این طرح می باشد.
در طی جلسات مختلف با خانواده ها ونظر خواهی از آنان اکثرا راضی بودند .
واظهار می نمودند .با وجود نبودن نمره وامتحان پایانی هر چند کمی سردر گمی را به همراه
دارد .اما استرس نمره وامتحان روش قبلی را نداشتیم .واین فرصتی بود تا با آرامش بیشتری
به وضعیت آموزشی فرزندمان رسیدگی نماییم.در پست اینده مطابی در مورد اهداف وویژگیهای
ارزشیابی توصیفی درج خواهد شد.اگر فرزند شما هم در دوسال گذشته مشمول این طرح
بوده لطفانظر خود را بیان فرمایید .